Het Laatste avondmaal - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Eva Schweitzer - WaarBenJij.nu Het Laatste avondmaal - Reisverslag uit Diemen, Nederland van Eva Schweitzer - WaarBenJij.nu

Het Laatste avondmaal

Door: Eva Schweitzer

Blijf op de hoogte en volg Eva

05 April 2015 | Nederland, Diemen

Jahoor weer zo'n reisblog...

Helaas moet ook deze reiskneus eraan geloven, en hoor ik eindelijk bij de club. De voorbereidingen zijn getroffen, de stress is voorbij en ik heb er intens veel zin in!!

Vanavond hebben we met de vrienden en familie nog even een hapje gegeten en kon ik iedereen nog even geruststellen dat ik niet zou trouwen, vreemde pakjes meeneem, wel terug kwam, geen domme dingen zou doen, mijn intuitie volgen, op mezelf passen maar vooral zou genieten! Het was een mooie avond en iedereen ziet met vertrouwen mijn reis tegemoet. Zelfs beide Oma's hebben zich eraan over gegeven. Als tegemoetkomer heb ik belooft toch echt te beginnen aan een reisblog om het thuisfront ook mee te laten genieten van dit grootse avontuur.

Het is wel een beetje een raar idee allemaal en zo af en toe krijg ik een ingeving dat ik inderdaad 4 maanden geen boterham kaas meer ga eten, of onder 2 dekens zal slapen. Maar als zo'n momentje er dan is besef ik me al snel dat ik dat helemaal niet erg vind en juist 1000 nieuwe dingen zal beleven en gewoontes zal maken.

Morgen vliegen we en ik ben ondanks mijn eeuwige chaos, dit keer de rust zelve. Waar ik vanmiddag als een kip zonder kop liep te ijsberen door het huis, zo zit ik hier nu heerlijk relaxed mijn primeur als blog-writer te schrijven.

Ik ga nu alvast mijn excuus aanbieden voor het niet altijd correcte Nederlandse taalgebruik (ik gok dat ik na dit verhaaltje al gezakt ben, helaas). Ook mijn hak op de tak verhalen zullen erg herkenbaar zijn. Maar uiteindelijk zullen jullie er vast iets uit kunnen halen!

Zo niet dan vertel ik het je over 4 maanden nog een keer ;)

  • 06 April 2015 - 12:22

    Yoke:

    Veel plezier Eva. Zie uit naar je reisverslagen!!
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eva

Leidse student met een tussenjaar, na al het harde werken, feesten en genieten werd het tijd voor een tripje Azie. Het avontuur kan beginnen!

Actief sinds 05 April 2015
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 4031

Voorgaande reizen:

05 April 2015 - 27 Juli 2015

AZIE

Landen bezocht: